Les devolucions per qualsevol motiu hauran de ser tramitades per telèfon o correu electrònic. Es generarà un número dautorització de la devolució com a requisit indispensable per ordenar la recollida.

Hi ha diverses situacions de devolució:

I)                 Originades per incidència de transport, mercaderia defectuosa o error de preparació Si un cop rebuda la comanda el client observa danys derivats del transport, o bé els productes estan defectuosos, o bé hi ha errors de preparació, ens ho haurà de comunicar en el termini màxim de 2 dies hàbils des de la recepció de la comanda. No signar mai la mercaderia com a conforme sinó fer reclamació immediata al transportista mitjançant reserva escrita a l'albarà de lliurament del transportista si s'observen danys visibles originats pel transport (consulteu l'apartat 4). En aquest darrer supòsit, resulta molt efectiu fer una fotografia del paquet rebut danyat pel transport i adjuntar-la com a prova. TOTESCOLAR s'encarregarà de fer la comanda de reposició i organitzar-ne la recollida, informant al client de la data estimada d'ambdues gestions.

II)               Mercaderia defectuosa Quan, un cop obert el paquet, comproveu que els productes estan defectuosos, teniu un termini màxim de 2 dies per sol·licitar la devolució. Un cop autoritzada ordenarem la recollida dels productes en mal estat i enviarem immediatament una comanda de reposició, excepte si voleu tornar la vostra comanda i recuperar els vostres diners. En cas de ser un producte subjecte a garantia de fabricant de la categoria "màquines d'oficina", us indicarem el procés per a la vostra reposició o reparació.

III)             Error de preparació de la comanda Quan, un cop obert el paquet, comproveu que hi ha errors de preparació, teniu 2 dies des de la recepció de la comanda per sol·licitar la devolució o restitució. Un cop autoritzada farem les gestions oportunes perquè l'incident quedi resolt com més aviat millor, normalment 24h.

IV)             Originades per canvi d'opinió del client (garantia de satisfacció) El client disposa de 14 dies hàbils des de la recepció de la comanda per sol·licitar la devolució total o parcial dels seus productes, sempre que es conservin en perfecte estat, sense utilitzar, dins del seu embalatge d'origen, amb tots els accessoris; i en compliment de les condicions que exigeix ​​la Llei 47/2002, que regula lordenació del comerç. S'aplicarà un càrrec de 6 + IVA per devolució (gestió i transport inclosos), excepte les excepcions següents, que originaran un càrrec del 15% del valor de compra amb un mínim de 10 + IVA, més el cost de transport:

 -Màquines d'oficina

-Pissarres

-Mobiliari

 

Els productes tornats hauran d'estar embalats com en origen i sobreembalats abans de ser lliurats al transportista.

No s'admetran devolucions de productes a mida i que hagin requerit muntatge Un cop rebuda la mercaderia i comprovada que sense utilitzar i en perfectes condicions, es procedirà a la devolució de l'import menys els costos de transport i gestió (si n'hi hagués), mitjançant factura negativa.

TOTESCOLAR es reserva el dret d'abonar una quantitat inferior en cas que el material no arribi en perfectes condicions o amb tots els accessoris o complements.